.:: Про нас ::.
Робочий час: понеділок - п`ятниця: 9:00-18:00
Перерва: 13:00-14:00Вихідні: субота - неділя
Реквізити засобів комунікації та адреса кредитної спілки
за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг
та повідомлення споживачів (їх близьких осіб,
представників, спадкоємців, поручителів або майнових
поручителів) про належність особи до захищеної категорії,
відповідно до п. 6² розділу IV
"Прикінцевих та перехідних положень"
Закону України “Про споживче кредитування”:
82400, Львівська обл., Стрийський район,
місто Стрий, вул. Б. Хмельницького, буд. 9/16,
контактний телефон 0675476620
e-mail: vygoda.cu@gmail.com
- Інформація на виконання вимог постанови НБУ від 05.10.21 №100 "Про затвердження положення про інформаційне забезпечення фінансовими установами споживачів щодо надання послуг споживчого кредитування
- Дозвільні документи
- Інформація що розкривається на виконання вимог статті 12 ЗУ "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг"
- Інформація що розкривається на підставі постанови НБУ 114 від 05.11.21 р.
- Статут
- Фінансова звітність і аудиторський висновок
- Реквізити для сплати
- Інформація про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг та порядок розгляду звернень споживачів фінансових послуг
- Порядок взаємодії КС “Вигода” із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки) Завантажити в форматі.doc
- Порядок повідомлення споживачем кредитодавця про те, що інтереси споживача фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його уповноважений представник Завантажити в форматі.doc
- Інформація щодо врегулювання простроченої заборгованості за споживчими кредитами (ч. 3. ст. 23 ЗУ “Про споживче кредитування”, п. 26 розділу V Постанови НБУ № 79 від 09.07.2021 р.)